Huis verkocht en een zwaar feestje

14-08-2018

Het was ons wel een weekje. Het begon best gezellig met en uitstapje naar Goes.
Daar werden we verrast met heel gezellige winkelstraatjes en kraampjes.
Buiten enkele leuke sieraden hadden we niets gevonden. Wel zijn we een man tegengekomen met wel een heel gekke draaiorgel.

De warmte zijn we ontvlucht in een kreek achter de deur. Daar zag  1 van de jongens het een prachtig idee om eens te varen.
Ook ben ik "opnieuw" begonnen mijn voornaam aan te laten passen op mijn Belgische identiteitskaart, hier ben ik al 7 maand aan bezig. Nu is er een nieuwe wet dit dit veel vlugger kon afhandelen. Natuurlijk was de enige die me kon helpen in verlof. Dus dat krijgt een vervolg.

En het belangrijkste, mijn eerste eigen huisje is verkocht. Eindelijk. Dit was al meer dan een jaar een last, ook financieel.
Eindelijk is de koop rond en kunnen we dat hoofdstuk volledig afsluiten.

Deze drukke week hebben we afgesloten met een dik feest. Het was voor mij wel een ervaring. Ik ben al eerder naar hardcore feestjes geweest maar nu zag ik er toch net iets anders uit.
Wat was dat een leuke beleving, veel plezier gehad en gedanst, zeg maar gestampt.
Het volk dat daar was was heel chill en met maar 1 doel, samen plezier maken en feesten.
Ook hebben we onze verloving nog eens herinnerd van vorig jaar, op hetzelfde uur op dezelfde plaats.
Wat een feestje was me dat. Eigenlijk wat een week was me dat, wel super leuk en positief.


© 2018 Nikki's blog.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin