Mijn eerste blog ooit!

10-07-2018

Mijn eerste blog, wie had dat gedacht.
Tja er is veel dat ik niet had gedacht in mijn leven, en nu is het zo mooi allemaal.
Toch kom ik uit een donkere periode zonder dat ik het doorhad en nu ben ik op een punt gekomen dat ik enkel in het licht leef.
Ik ben zelf een hele transitie doorgegaan maar later daar meer over.
Dus vond ik het tijd om nieuwe dingen te proberen en zo is het hele idee van bloggen gekomen.
Ok ik geef toe een donker wolkje passeert wel eens af en toe, maar de zon komt toch steeds terug.

Zoals nu ook, Julie en ik hebben een nieuw huis gekocht in januari maar ik had zelf nog een klein huisje op mijn naam met hypotheek.
Deze moest dringend verkocht worden, natuurlijk hier in Zeeuws Vlaanderen gaat de huizenmarkt niet zo lekker en tot nu toe zitten we met dubbele lasten.
Het weegt enorm door maar daar is het licht.
Sinds enkele weken is de koopovereenkomst met een geïnteresseerde koper getekend.
Happy Joy Joy... maar toch iets te vroeg voor feest.
Het is iemand die alles via België regelt en ja België gaat traag........
Zo is de afleverdatum blijven opschuiven en met een beetje geluk zou 7 augustus wel feest zijn. Dan zijn we van die last en lasten vanaf :-)

Als dat rond is kunnen we eindelijk plannen maken voor onze bruiloft, ja je hoort het goed. We zijn verloofd en dat al 10 maanden, Julie is echt mijn geluk dat ik nooit gekend heb en zij maakt de ware Nikki in mij los.
Ze is mijn steun en toeverlaat en dat klinkt cliché maar nog niemand heeft voor mij zoveel betekend.
Toch was onze toekomst niet altijd zo zeker.

33 jaar lang zat ik opgesloten in een mannenlichaam en ik had uit angst van wat de gevolgen gingen zijn als ik mijn ware ik zou outen.
Dus had ik mij daar maar bij neergelegd.
Daar kwam allemaal een eind aan toen Julie en ik aan het Gardameer zaten met een lekker Italiaans wijntje en zij mij opmerkte dat ik haar ging verlaten voor een man.
Ik helemaal in shock, wat ik op mannen? Oké ik ben heel open en durf te zeggen dat ik ook wel eens een man kan leuk vinden maar echte passie en liefde voel ik toch echt bij een vrouw.
En als ik voor een relatie heb gekozen dan is en blijft die persoon altijd nummer 1.
Het maakt niet uit of er in een zware tijd een leuke man of vrouw langskomt, je werkt aan je relatie is mijn instelling en vlucht niet weg naar een ander.
Dus ik schrok van wat ze toen zei en vroeg haar waarom?
Ze in de relatie die we toen 8 maand hadden met elkaar gemerkt dat ik best wat vrouwelijke trekjes had :-o

Toen dacht ik, ik moet eerlijk zijn en open. Het was heel moeilijk want mijn liefde voor Julie is enorm en wilde haar ook niet verliezen.
Met angst zei ik haar, liefje....Ik....voel mij meer vrouw dan man. Ja ik ben een vrouw verstopt in een mannenlichaam.
Na de stilte was haar reactie: "Dan moet je niet liegen tegen de wereld en wees jezelf".
Waarop ik direct dacht en vroeg, "wat met ons dan?"

Het gesprek eindigde met de woorden we zien wel, en wat ik niet had verwacht, 2 jaar later zijn we verloofd, hebben samen een leuk huis gekocht en ik, ik ben nu voor de buitenwereld 2 jaar een echte vrouw. Een vrouw die haar geluk en gevoelens mag delen met de mooiste vrouw die er op deze planeet bestaat. Julie ik hou van jou.

© 2018 Nikki's blog.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin