Stoppen met roken naar de kermis en snowboarden.

04-10-2018

In deze vlog ga ik de strijd aan tegen mijn rookverslaving. Daan komt terug van zijn schoolreis en we gaan met mijn moeder naar de kermis in Terneuzen. We zijn ook begonnen met de aankopen van onze nieuwe badkamer waar we enorm naar uit zien. Om even uit te blazen ben ik en Julie gaan shoppen in Molecule maar hebben weer teveel kleren gekocht. Halloween komt er aan en dus het moment om ons huis wat enger te maken. Ik en Daan voelen de winter aankomen en vonden het een ideaal moment om de sneeuw op te zoeken. Dus we hebben we veel gedaan en er is veel gebeurd. Like als je het leuk vind en subscriben! 

© 2018 Nikki's blog.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin